пʼятницю, 28 вересня 2012 р.

Модуль 9.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме - я з'ясувала як  можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні. Багато методів я використовую в своїй роботі, але були і нові для мене методи. Дуже вдалою та корисною на мою думку здається  форма   самоспрямування учнів. Я побачила, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів.  Кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.
Зрозуміло, що  під час роботи над проектом потрібно розподілити роботу так, щоб кожен учень виконував посильне завдання і в кінці обов’язково отримав свій результат. Для таких дітей це буде - перемога! Ну і для мене, звичайно, також.

Немає коментарів:

Дописати коментар