четвер, 18 квітня 2013 р.

Майстер-клас

День другий 

Так! Звичайно, стало набагато зрозуміліше, що таке метод проектів, як цьому навчати інших, а особливо, як цьому навчати дітей. Але... сказати, що я на 100% "догнала", що таке формуюче оцінювання і як його застосовувати на практиці!? На жаль, мені треба, ще над цим попрацювати. Цікаво, я одна така тут в групі?
Безумовно, вдячна за всі знання, поради і вміння набуті тут. Це безцінний досвід.
Надзвичайно цікавим є досвід роботи у сервісі Caccoo! Я вже собі уявляю застосування цього сервісу на уроках географії! Клас! Схемки будуть супер!


1 коментар:

  1. Оленко,я , чесно кажучи , теж не на всі 100%розумію про формуючче оцінювання. Так що нас двоє, принаймні двоє таких, хто щиро про це каже. Я тому про нього і розказую, що сама хочу розібратися. І теж обрала такий же щлях, як Ви - читаю про це, думаю. На сайті з Оцінювання , крім Бібліотеки багато про це є.
    А от рефлексію Ви вже майже досконало пишете, щиро пишете, правду. З Вами хочеться поспілкуватися.
    На все добре,
    Ніна Дементієвська

    ВідповістиВидалити